kubra9292 Kızlar benimle aynı haftada olup belirtisi olmayan var mı ? Ya da belirtileri çok az olan benim 2. Gebeliğim ve bu çok kolay geldi bana şaşkınım ve korkuyorum
Miniklerim22 kubra9292 aynı haftada deiliz ama 13 haftalıgım ilk hamileligimde 6 7 aya kadar kustum ama bundaa hic bir bekirti yok cok sukur kusma vs bişi yasamadım sadece aclıga susuzluga dayanamıyorum asırıı susuzluk aclık oluyor 🥴
kubra9292 Miniklerim22 evet aynı durumdayız inan ben de susuzluk ve iştahsızlık var ve diş etlerim şişiyor ama ilki aşırı bulamtı ve kusma şeklinde olunca ben de şaşırdım bir kızım var bunun cinsiyeti daha belli değil sizin belli mi ?
Miniklerim22 kubra9292 belli deil devlet kız sanki dedi ozelde erkek sanki dedi bi oglum var kızım olsun cok istiyorum 2 li tarama testi sonuclarını almaya gttgimde net blli olur diye beklemedyiz hayırlısı saglıklı olsun inşallah hepimizin ❤️
Gdenizgs Benm de 11+2 bulantım arada oluyo ama çok ciddi derecede değil. Dişetlerim çok kanıyo bu ara
kubra9292 Gdenizgs demek ki aynı olanlar varmış benimle ya ben acaba anormallik mi var dedim bende tedirgin oldum
cagla57 Bel ağrısından yürüyemiyorum tuvalete emekleyerek gidiyorum canım çok yanıyor sabah kusmaları var 😢