Canım benim de disimde sanırım apse vardı agzimi bile acamiyordum bende internetten gördüğüm birşeyi uyguladim ve geçti anlatayım belki senin de işine yarar 1 çay bardağı sirkeye 1 dış sarımsak koydum direk onları kaynattim sonra soğumaya bıraktım soguduktan sonra onunla gargara yapmaya başladım tadı çok kötü mide bulandırıcı onun yüzünden kusmustum ama uyusturdugu için çok iyi geldi onunla 4 5 kere gargara yaptım ve geçti umarım senin de gecer