Merhabalar 11haftalik hamileyim. 10haftam olan gunden benden kahverenkli akinti geliyor. Okuduguma gore bedenimde kalan regl kanlarinin kalanlariymis kaldikca renk degistiriyormus. Bir de yerleshme kani falan da diyolar. Bende bazen cok koyu kahverengi bazen acik kahverengi azicik kan oluyor. Normalmi bu? Bugune kadar hic endiselenmemisdim bugun korkutdular beni bebegin gelisiminde sorun var falan diye. Sali gunu doktoruma randevum var fakat rahatsiz oldum. Beni aydinlatirsaniz icim rahatlar)