Arkadaşlar 32. Haftadan itibaren Plesanta yaşlanması yaşıyorum. 34. Haftada küçük bir lekelenmeyle hastanede yattım. 12 saat arayla 2 tane ciğer geliştirici iğne vuruldu ne olur ne olmaz diye. Şimdi 37+2 oldum sabah kontrole gidicem. Bebeğimin kg 2600 Çarşamba günü. Yaşayan var mı böyle bi durumu. Çok korkuyorum küveze girer diye 🥺🥺