Ben uyusturucu krem suruyorum (emla) eczaneye sordum bir sakincasi olmaz dedi. havlu kagit ile kapatip yarim saat 45 dk uyusmasini bekliyorum sonra ayna yardimiyla eldivenle cekiyorum. Suan 20 Haftaligiz ilerleyen zamanda gormekte zorluk cekmem insallah.