birannebirfurki Eminelifsare bence Oğuzhan yeterince uzun bi isim ikinci isme gerek yok ama karar sizin tabi 😇
3babyannesy Eminelifsare ÖMER şart koyulacaksa ÖMER ASAF çok yakışıyor bu isim birbirine seçenek olsun Asafta
Aysegul123Defne Eminelifsare Oğuzhan çok uzun bir isim zaten ama oguzu tek kullanabilirsin Ömer oğuz da güzel olur bence ♥️
Zeyseee Bence ikinci bir isim eklemeyin oğuzhan zaten iki isim gibi bide yanına ek isim birde soyad olunca baya uzun olur okul yıllarında çocuk ismini yarım saat optiğe kodlar😂😂 oğuzhan kendi başına güzel bir isim🙈
Dlaydn Bence tek daha güzel eğer illa bi isim daha koycam derseniz oğuzhan daki hanı çıkartıp da düşünebilirsiniz 😂 oğuz efe, oğuz ali oğuz ömer gibi 🌺
Eminelifsare Dlaydn tek daha güzel de işte eşim ikinci ismi istediği için ben de Ömeri seçmiştim ama kayinpederimin ismi Oğuzhan , eşim oğuz olmasını istemez heralde sadece bilemedim 😅 Ali Oğuzhan da güzel isim de eşim ali ismini hiç sevmez😶
Dlaydn İsim konusu biraz sıkıntılı o zaman sizde 😂 inşallah gönlünüze göre bi isim bulursunuz ömeri değiştirin bari sizde 🌺🌺
Eminelifsare Aysegul123Defne kızım tutturdu kardeşimin ismi Oğuzhan Ömer olacak diye 🤣🤣 babası yetmezmiş gibi bi de 2.5 yaşındaki kızımla anlaşma sağlamak gerekecek 😅
2erkekannesi111 Büyük oğlumun adı Oğuzhan ve tek haliyle güzel. Okul döneminden itibaren arkadaşları kestirmeden Oğuz diyerek ayrıstıracaklar zaten bence ikinci isme gerek yok