Burada hep pozitif doğum hikayelerini okudum bana da nasip olur mu diye içimden geçirirdim çok şükür şimdi oğlum kucağımda ve çok güzel bir doğum süreci geçirdim umarım okuyanlara da cesaret verir 😊 21 ekim cuma günü doktor kontrolüm vardı gittim nst de sancım çıkmış fakat doktorum bana söylemedi haftasonu bol bol yürü dedi bizde doktordan çıkıp eşimle gezmeye gittik akşama kadae gezdik 17 bin adımla eve döndüm 😄 akşam 9 da uyuduk 12 de kalktık 3 e kadar uyuyamadık eşimle sonra 3 te uyuduk gece sürekli sancım oldu ama ben uyumaya devam ettim sancı vurdukça uyandım sonra geri uyudum 😄 sabah 8.30 da uyandım tuvalete gittim bi baktım nişanım gelmiş eşimi kaldırdım doğum başlıyo sanırım diye sonra ılık bi duşa girdim sancı aralığını takip etmeye başladım 6 7 dk da bir geliyodu sancım sonra biraz atıştırdım ve 9 u geçiyordu taksi çağırdık yola çıktık 10.30 gibi doktorum muayene etti ve 4 5 cm açıklığın var çok iyi 2 3 saate doğurursun dedi yatışım yapıldı suni sancı ile destekledik ve saat 12 gibi açıklığım 9 cmi buldu 13:17 de de bebeğimi kucağıma aldım hep hevesleniyordum evde sancısının çoğunu çekenlere bana da nasip oldu umarım herkesin doğumu bu şekilde kolay olur 🤲