Busra3246 bana doktorum yürüyüşe kaldırmadan önce gelip eğer korsen yoksa eczaneden ameliyat sonrası korsesi alıp takın rahat edeceksin demişti benim korsem zaten yanımdaydı hemen taktım öyle diyince bende sende tak ne kadar rahat edeceğini göreceksin ve sırf bu yüzden sezaryen göbeğim çabucak gitmişti benim tabi şu an 2.gebeligim büyüdük yine 😂