Flyy valla inşallah benim oglum kadar şiddette meyilli olmaz iki yaşına kadae melek gibi cocuktu hic uykudan problem yasamadim asla aglak bir cocuk olmadı bebekkwn üzdü diyemem aşırı rahatti ama simdi kardeşi oldugundan bu yana azitti hic normalde de kokusu olmayan bir çocuk birde agrasiflik eklenince yasindan büyükleri dövüyor önüne gecemiyorum. Kebdi cocugum diye demiyorum zeki, cesur, akilli uykusu güzel disiplinli asla dağınıklığa tahammülü yok ama sifdet bağımlısı eger aybars koyacaksiniz yanina onu daha nayif yapacak bir isim eklemenizi öneririm 😂