Saheser 35+4 haftalığız 9 dakika da bir kasılma oluyor kısa sürüyor ama düzenli kasılma var onun dışında bişeyim yok çok hafif belim ağrıyor ama doğum sancısı değildir bu heralde çok hafif çünkü erken gelmiyordur dimi normal mi bu
merykusu Saheser bende 33 haftalığım benimde sürekli oluyor bol bol dinlenmek gerek benim yatınca geçiyor
Mehtapca06 Saheser o zaman birsey diyemem benim nornalde belim pek agrimazdi dpgum yapacağım gün sancim olmadi bel agrisindan anladım dogumum başladığını
Saheser Mehtapca06 yatınca kasılmalarım geçti sanki boşuna evham yapmışım perşembe günü kontrolüm var o güne kadar bişey olmazsa en azından doktor bişey söyler gidişata göre ☺️
Saheser merykusu bende de oluyordu hep ama düzenli kasılmalar gelince korktum biraz neyse ki bişey yokmuş geçti 😅