Kızlar bu hamileliğim çok sıkntili geçti hem ailevi sorunlar hem eşimin işinden dolayı gurbette yalnızligim hemde oğlum küçük ansızın gelişen bir hamilelik olduğu için istemsiz elimde olmadan çok çok fazla ağladım hamilelik depresyonu yaşadım sanırım bebeğin gelişimi iyi şükür ama doğduğunda huysuz aksi ve söylemek istemediğim türden sorunlar çıkacak diye korkuyorum🥺🥺