1Mom-baby benim ilk hamileliğimde olmuştu. 2 kere görünmüştü. Hatta ben o ne demek dediğimizde ikiz olabilir dedi ben de eşimle ben de genlermizde ikiz yok demiştim. O zaman kendiliğinden yok olabilir demişti. Sonra gerçekten yok oldu tek kızım dünyaya geldi. 2. Muayene de o kese gözükmedi hatta. Bunun bir ismi varmış kaybolan ikiz sendromuydu sanırım bakarsın