Benim doktorum 16haftadan sonra git cok istiyorsan dedi. Fakat hormonlarimiz azdigi icin bir etkisi de olmucak oldugundan daha cok killanicaz bu son derece normal haldir. Dogumdan sonra hormonlar normala dondugu gibi tuylerimiz de eski haline donucek. Ama ben de sizin gibi kaldim boyle napicam diye.