Merhaba arkadaşlar lütfen bilgisi olan yada yaşayanlar varsa yardımcı olsun⚠️⚠️
Benim ilk zamanlarda hiç ağrım acım filan yoktu 21. Haftada ayrıntılı ultrasona girdim ve uzunluk 24 genişlik 12 mm huni şeklinde açılmam olduğunu söyledi doktor erken doğum yada düşük riskin çok yüksek sürekli yatman lazım dedi şuan yatıyorum böyle bişey yaşayıp normal bisekilde doğumunu yapan varmı ?? yardımcı olun lütfen