Kızlar kilo alışı iyi .çişli bez sayısı da güzel .gündüz güzel emiyor oğlum ama .gece 12 den sonra kudurmuş gibi sabaha kadar 8-10 kere emmeye kalkıyor emerek uyumak istiyor .emzik veriyorum gece onuda almıyor .yarın doktora gitçem sütüm mü yetmiyor acaba ya 🤦🏼♀️😞