Kızlar cuma günü kan ve idrar verdim. Sancaktepede ilhanvarank hastanesinde sonuçlara bakayım dedim çıkmış mı diye çoğu tahlil renkli gösteriyor. Yüksek veya düşükk çıktı muhtemelen. Randevusuz gel dedi doktor. Ama ben gittiğim doktoru hiç beğenmedim. Birazda internetten bakayım dedim. Bazıları referans aralığının bayağı üstünde çıkmış çünkü endişelendim açıkçası. Daha iyi bir doğum hastanesine göstermek istiyorum. Zeynep kamile randevu alıp göstersem doktor bakar mı.