Ysmnpmk Tucemsiiii 3 sene 2 aydır yollarını gözlüyorum biçok doktor gezdim klomen tedavileri vitamin tedavileri 2 kez aşılama tedavisi gördüm daha nasip olmadı maalesef önümüzdeki ay tekrar aşılama yapılıcak oda tutmazsa doktorum tüp bebege gecicegini söyledi
Kymetnur Tucemsiiii ben 2 yıldır bekliyorum. Pco var bende klomen denedim aşılama denedim olmuyor maalesef. bi aktar duydum arkadaşım onunla hamile kaldığını söyledi 3 aydır o macunları da yiyorum ama yok maalesef 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Tucemsiiii Ysmnpmk yaa seninki baya uzunmuş ama asla moralini bozma rabbim inşallah tez vakitte nasip eder isteyen herkese ❤️
CaglaCan523 Merhaba 1 yıllık evliyim temmuzdan beri istiyoruz eşimde Bende doktora gittik herhangi bir sorun yok bekliyoruz minişi bakalım ne zaman keyfi gelecekte, gelecek…?
esmaaykur kızlar banada yasımdan dolayı yunurta rezervim düşük diye tüp bebek dediler bazı doktorlar ovülasyon testı denememi yumurtlama gunlerını denk getirmem vs dendi ama insegramdan doktormfk takıpten sonra piskolojik olarakta çok iyi hissettim doğal yollardan su sn 20 haftalık hamileyim bi takip edin derim fikriniz olur rabbim yardımcınız olsun https://instagram.com/docdrmfk?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tucemsiiii 1bade ben de geçen sene düşük yaşadım. 4 aydır deniyoruz. Aynen öyle Allah tez zamanda kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
EmineSerdar 9 senedir bekliyorum geçen sene bı boş gebeliğim oldu bu senede şimdi 5 haftalık hamileyim rabbim inşallah hayırlısı ile kavuşturur bizi herkese nasip etsin isteyen ama benim kan değerlerim düşük o ilaçları kullandığında hamile kaliyorum
SusamTanemibeklerken 7 ay oldu şımdı femara kullaniyorum aşılama yapılabilir 1 düşük yaşadım artık umutlarım tükenmiş gibi olsa da rabbim buyuk sabırla beklemeye çalışıyoruz 🌿
Tucemsiiii Kymetnur ay inşaallah şuan adetim baya gecikti ve şuan kahvrengi lekenmemem var devam etmezse lan verip test yapacağım dua edin 🤲
Yarendemir_q 7 aydır bekliyoruz Amh 12 çıktı ama diğer değerlerim normal zayıfım da bakalım yumurtlama görürsem inşallah hamile kalırım doğal yollarla
Kymetnur Tucemsiiii inşallah yerleşme kanamasıdır canım. Ben de daha adet olmadım bakalım bekliyorum. Mutlaka haberdar et bizi de
CaglaCan523 Nuur2124 yaa öyle mi? Çok istiyorum bebeğimin olmasını strese giriyorum galiba olmuyor yani. Ovülasyon takibi yapıyor musunuz peki ben daha çok stres yaparım diye henüz başlamadım