Eminehh Merhaba kizlar 19 haftalık hamileyim yüz üstü yatıyorum sakincalimi sizce bide yüz üstü yatınca sanki bebeğim hareket ediyor acaba ona zarar veriyormuyum lütfen cevap verin
MinnieMouse Eminehh artık bebek büyüdü ve sıkışmaya başlar daha fazla yüz üstü yatma ve kendini bir an önce alıştır bence 🙃 ben 16 dan sonra asla yatamadım çok sıkıştı, ki 32 haftalığız daha yeni yeni dışardan bakıldığında hamile olduğum belli olmaya başladı
Biricik_1 Eminehh 19 haftalık gebelikte karnınız çıkmaya başlamıştır artık yüz üstü yatmamanız daha doğru olur
Gizem07487 Eminehh ben 10 Cu haftadayım yatamıyorum yatınca göbeğim açıyor sancı oluyor maşallah sana bişey olmuyorsa
Eminehh MinnieMouse anladım teşekkür ederim 😊🙏 benimde hamile olduğum pek anlaşılmıyor çok az göbeğim cikmis🙈oda çok beli olmuyor
Ozsvm Eminehh canim hareketleri bu haftada hissetmen bile sasirtici baya erkenn yani zaten yatmaman gereken zamanlar geldiginde jstesende yatamiyosun rahatsiz hissediyosun ama dedigim gibi 26. Haftadan sonra falan anca rahatsiz eder yuz ustu yatmak
Eminehh Ozsvm çok hosetmiyorum hareketleri arada damar oynar gibi hissediyorum bide bazen sanki ufak tekme gibi yada karnın guruldamask gibi oda bebektir herhalde 😂 ilk hamilelgim kaynanam dedi bebeğin hareketleridir ilk hisetigij zaman öyle oluyor dedi
Eminehh Ozsvm evet ama ilk ufak tekme gibi damar oynaması gibi oda yine yüz üstü yatigim zaman hisetim ilk hareketi bazende bağırsak guruldamasi gibi damarların oynamask gibi hissediyorum ama arada günde bı iki defa em fazla üç defa hissediyorum