Yaptırın kesinlikle bende oldum sezeryan doguöda nekadar artık dezenfekte etselerde aletleri ne olacagı belli olmaz kesiliyoruz sonıcta hicbir zararı yok bebeğe , şuan 5 aylık bebeğim dogdu iyiki olmusum asıyı olmasam allah korusun enfeksiyon kapma riski var neolır neolmsz vurulmalı