Benide saglık ocağındaki ebe 20 haftamda çagırdı tetenoz için . Ama etraftakiler ateş yapıyor falan diuo bende postu paylaşan bayan gibi şeyler çok okudum ister istemez acaba öyle oluyomu diye dusunuyo insan bazı doktorlar önermiyormus yapt8rmayi oda kafa karıstırıyo neden yani neden doktorlar ayrı ayrı bilgi veriyor