benkosarim ilk doğumumda ben sezeryan yan idam normal doğum yapti ben yatağımda uzanmış şekilde rahatça ağrı kesiciler ile kalırken o bagiriyordu dogum sancisindan sonra ben ayağa kaldirirken yürürken ağlayınca oda oturmus yatağına lopur lopur yemek yiyordum 😅😅bende 1 gün boyunca açtım. O zaman çok özenmişimtim normal doğum yapana.