Zynp_yldrm1 Daha çok başındayım gebeliğimin bebeğinizin kalp atışını ne zaman duydunuz aşırı heyecanlıyım ve çok merak ediyorum
Zynp_yldrm1 baby3_ benim biraz daha sabretmem gerekiyor sanırım o güzel sesi duymam için inşallah hepimiz için hayırlısı olur
Hale38 Haftada gittim sadece kese vardı doktorum 2 hafta sonra gel dedi 8. Haftada o güzel sesi duydum çok şükür