Ozgun_ Arkadaşlar transferin 6. günü değerim 56 çıkmıştı ama 8. gün akşamı yani bugün progestan fitili kullanırken parmağımda kan gördüm kanamam var korkuyorum 😢
Aslaninannesi01 Ozgun_ doktorunuzla iletişime geçin yada acile gidin yerleşme kanaması da olabilir düşük riski de proluton Depot yaparlar büyük ihtimal
ballibocek Ozgun_ implantasyon kanaması olması ihtimal ancak bence bu süreçte her şeyi doktora bildirmek lazım.. bol şans, her şey yolunda olsun dilerim..