Daffyy 37+2 haftalık gebeyim. Genellikle 36. Haftadan sonra çatı muayenesi yapılıyor. Hiç korkulacak bir şey yok , merak etme. Kendini kasma ve muayene esnasında rahat nefes alıp verdigin sürece doktorun parmagıyla muayene etmesi en fazla 15 sn, hatta sürmüyor bile. Zaten jel ile baktıgı için acı duymuyorsun. 😊