Pembeerguvan Arkadaşlar kaçıncı haftada çatı muayenesi oldunuz ve nasıl bir durum acı varmydı hemem bittimi
demetarik Pembeerguvan acı yok raki :) ben ilk üç ayimda da son uc ayimda da cati muayenesi oldum en son 3 gun önce oldum hic bi sey olmuyor
sliya30 demetarik zorunlu mu ben 4 yıl önce hiç olmadım doktor hiç sormadı bile inşllh bundada olmaz 😂😂