Asel2519 Merhaba kızlar özel hastaneye muayene olmaya gittiğimde 12+0 da doktor kemik yapısı kıza benziyor demişti cuma günü devlet hastanesi 13+1 de erkek dedi sizce hangisi doğru kafam karıştı 🤔
hayalperest2310 Asel2519 erkek olan doğrudur bence erkekte yanılma payı az oluyo diye biliyorum arkadaşm 11 haftalıkken öğrenmişti
Papatyarslan Asel2519 12 de erkek 14 de kız dendi şimdi 16 haftadayım bu hafta gidicem inşallah kesinleşir artık
Asel2519 hayalperest2310 2 li tarama testi sonucu için gidicem 15 gün sonra gel dedi o zaman 16 oluyorum inşallah netleşir 😊