Ben de 2 dondurulmuş embriyo transferi olacağım haftaya, kısmetse. Bana ilaç vermedi doktor adetim düzenli diye, sadece yumurtlama gününde kontrole gideceğim ve ona göre transfer tarihini belirleyecek doktor. Sonrasını tekrar yazarım ben de bilmiyorum. Bu embriyoların kalitesi 5. Gün olmasına rağmen biraz daha düşükmüş geçen transferdekilere göre ama bakalım bir umut diye 2 embriyo transferi yapılmasını istedim.