Bereninannesi Bide hasta oldum iyi mi 😅aman diyorum kızım olduğun yerde sen iyi ol yeterki tamam mı diyorum tekmeler atıyo minnoş 🥰sizler ne durumdasınız cağnım anneleerrr🌸
sedamom00 Bereninannesi bol bol mandalina yiyin gripe çok iyi geliyor çok faydasını görüyorum gerçekten ☺️☺️
Melekk_k Bende grip oldum 37+4 ballı limonlu sıcak su iciyorum sabah akşam düzenli olarak normale göre hızlı toparlıyorum şekeriniz yoksa tavsiye ederim
Bereninannesi Melekk_k şeker çıkmadı hamdolsun bunu da denicem güzel tavsiyeniz için teşekkür ederim 🥰
sedamom00 Bereninannesi geçen sene fazla yemiyordum valla çok gripe yakalandım geçmedi bunu duydum bu sene çok yiyorum çok şükür olmadım günde 5 tane filan yiyorum bazen daha fazla 🙃🙃