Tugbaalya2019 Merhaba kizlar, 36+3 haftalik gebeyim. Ve bu aralar bebek boyle nefes alir verir gibi karnim o duzende atiyor.. bu normalmi acaba?
Nz27 Tugbaalya2019 36+ 3 benimde ole nefes degilde maşallah suphaallah diyelim cok hareketli hic durmuyor hareketleri cok sert canım yanıyor lütfen dur kızım yapma lütfen uyu diye dua ediyorım bu aralar :) Allah yardımcımız olsun ini dogru hayırlı zamanda gelsinler inş acısız agrısız 🤲🏻🤲🏻🥹
Zey2211 Bizde 36+2 olucaz düzensiz sancılar ve mide yanmasıyla uğraşıyoruz her an gelicek gibi hissediyorum 🙃🌸🚼