betuldogan
Merhabalarr, 36.haftamız dolmak üzere. Aksam üzeri cok kısa süreli ancak yogun bir kanama oldu. Muayenesi yapildi ancak rahim kapalı ve bebegin kalp atısları normal seyrediyor. Suan herhangi bir sikinti görülmedigi icin beklemedeyiz.. Bu haftalarda bu belirtileri yasamis yada bu konuda deneyimi olan arkadaslar var mı?