turana777 ben zorunlu sezeryan oldum 34+5’te. Gayet güzel geçti, belden aşağı uyuşturma aşaması zaten hiç acımıyor, biraz sonra bebeğime kavuşacağım diye düşündüm hep. Sonda hiç hissetmedim ne takarken ne çıkarırken ki sondadan korkuyordum, anlamadım bile. Ağrı kesici veriyorlar, öyle fazla bir ağrın olmuyor. Ağrımaya başlarsa ağrı kesici alırsın. İlk 2 gün ayağa kalkmak tuvalet falan zor ama 2. Gün yıkandım bile ben. 1 haftada toparladım. Allah kolaylığını veriyor, hemencecik bebeğinize kavuşursunuz inşallah