Minnakyavrum 37 haftaligim iki gün önce muaynede 1 cm aciklgim var denildi bel.agrim var afedersiniz büyük tuvalete gitme isteği var bir iki gündür ama bugün fazla var tuvalte gidincede bisy yok kabız da değilim sizce doğummu hastaneye gitmeli miyim
Alley06 Minnakyavrum alttan muayene mi yaptılar bende 36 haftalığım yarın kontrolüm var yapılır mı bana da sizce
Azra41 Minnakyavrum sancılarınız falan var mi ? Bana doktorumun dediği şey belinden baslar ağrılar kasıklarına doğru iner 15 dk da 1 e düşer dedi . Kanama yada suyun gelir vs dedi eğer bunlar olursa bekleme acil hastaneye gel demisti ..
Tospikannesiiiii Minnakyavrum tuvalet var hissi oluyor aynen muhtemelen acıklık artmış gitmeni tavsiye ederim
Minnakyavrum Azra41 bel ağrım arada karnıma atyor ama tuvalte çıkma isteği çok oldu hala da var gidincede bisy yok vajinama baskı var
mertveannesi2211 Minnakyavrum doğum yapmadım hiç ama bir kurtajim var ilk önce düşük yapmam için suni sancı verildiğinde aynı dediğiniz gibi oldu bana büyük abdest var gibi lavaboya gittiğimde kanamam başlamıştı sanci olabilir sizinkide
Minnakyavrum Tospikannesiiiii gittim birşey çıkmadı açıklık bile yok dedi ne biçim hastane ise daha iki gün oldu dedim ebe bir cm dedi dedim yok diyor acil bisyiniz yok .. ağrılar sanki yalandan çıkarıyoruz