1Cansu1 merhaba bende 29+2 deyim çatlağım yok evet kaşıntım oluyor fakat şöyle bir durum var evet bende yağ kullanıyorum Hindistan cevizi yağı artı olarak mustelanın ürününü kullanıyorum kardeşim çok şey kullanmasına ragmen çatlağı oldu bu bünyeden bünyeye değişiyor 😉