Öncelikle çok sabır isteyen bir süreç buna hazir olun. Benim ilk denemem 24 aylikken oldu fakat asla ne tuvalete ne de altina yapti,çok sıktı kendini,hazir olmadığını düşünüp vazgeçtim. Ufak ufak denemelerimiz oldu sonradan ama ben tamamen vazgeçtim. 3 yaşına bir hafta kala ben cisimi tuvalete yapmak istiyorum dedi ve yaptı gerçekten. Iki üç kez gece altına kacirdi baska da hic sıkıntı olmadı. Bizim büyük tuvaletimiz sıkıntı oldu,korktu hep beze yapmak istedi,iki kez altina yapti. Cisi ve kakasini tamamen birakmasinin arasinda tam 4 ay var. Şu an hepsini bıraktı bir sıkıntı kalmadi. Öncelikle hazir mi onu gözlemleyin,yapmazsa inatlasmayin,kizmayin. Ben asiri zorlandim,kızdığım zamanlarda oldu,bir de yeni doğum yapmıştım. Umarim sizinki cok kolay gecer.