bendiyebiriii benim hamileliğe dair tek belirgindir kasık ağrısı.. tüp bebek ile hamile kaldım, ne esnasında ne transfer sonrasında en ufak belirtim olmadı ama kalp atışından sonra ara ara, hafif hafif regl sancısı gibi kasık ağrıları hep oldu. 26 hafta geçti hala ara ara olur.. varlığı değil de yoklupu beni endişelendirir herhalde. ))