Prensesannesimom Kizlar bizimle aynı haftada olanlar nasılsınız varmı belirtileriniz benim sabahtan beri regl sancısı gibi sancılarım var ve belim iki gündür kırılıyor sanki sizde durumlar nasıl
adehuS Prensesannesimom Hiç bi belirtim yok henüz,arada hafiften belime bi ağrı vuruyo ama bi kaç haftadır yaşadığım bişey
1prensannesi__ Prensesannesimom Bu gece 12 itibari ile 38 haftalık olucaz sayılır mı 😂🙋🏻♀️ İki gündür hafif hafif regl ağrısı ve bel ağrısı var onun haricinde belirti yok daha🤷🏻♀️
Zelal13 Prensesannesimom sadece ayakta uzun süre kaldığım zaman belimde ağrıyo oluyo onun dışında bir belirtimiz yok ☺️ hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 😊
EzgiiCND Prensesannesimom regl sancısı gibi ağrılarım oluyor karnımın sertleşmeleri kasılmalar iyice arttı artık baya rahatsız ediyor bir an önce doğsun artık zorlamaya başladı 😅Allah tüm hamilelere güç kuvvet versin hayırlısıyla sağlıklı doğumlar nasip etsin 🤲🏻
gulagaci adehuS korksak da korkmasakda illa bi şekilde gelcek bu bebisler en azından bir an önce kavuşalım diyorum 🤩🤩
Japonannesi Benimde regl ağrılarım oluyor cuma açılma var mı diye bakıldı yok artık yürümek bile ızdırap heryerim agrio
Japonannesi Pembeerguvan benim ikinci gebelik ilki normal oldu o yüzden çatı muayenesi bana işlemez😁 acıtan bişey değil ama normalde de
Edanur555 Pembeerguvan geçen hafta yapıldı bende Kendini kasmassan acımıyor Ben korkarak gittim doktorum kocaman bebek cikiyo ordan 2 parmak acıtmaz merak etme dedi 🤣 hakli da mantıklı düşününce zaten jel sürüp oyke bakiyo korkma yani
Hayalimsinn Prensesannesimom ben 38 değil 39. Haftamdayim son 7 gün uygulamaya göre bakalım ne zaman gelicek kızım artık gelsin istiyorum ya son çok zor geciyo oturup kalkmak çok zorluyo beni panda gibi oldum 😇😂