[silindi] sonuçta devletten maaşlarını alıyorlar ve bizde devlete muayene ücreti ödüyoruz. Tüm insanların iyi hizmet almaya, güzelce muayene olmaya hakkı var. Özelde bebeğin kilosunu boyunu söylüyorlar sana parmaklarını vs gösteriyor. Devlette ne boyunu ne kilosunu söyledi. Sağlığıyla ilgili hiçbir şey demedi