Hsbb benimde 4 günüm kaldı doktorum çatı muayenesi yapmadan her şeyin normal ilerlediğini söyledi 41 haftaya kadar bekleyelim kendi sancısı gelmezse 41.haftada suni sancı veririz dedi çok korkuyorum ilk dogumum, normal doğum yapmak istemiyorum ama devlete gittiğim için istekli sezeryan yapmıyorlar 😬