Mommyanne Heyecanlıyım yarın 40+3 ve hastaneye yatışım olcak önce bir vajinadan ilaç daha sonra azar azar bir suni sancı verilecek kasılmam cok var ama sancılar henüz gelmedi mecbur suniye kaldık
Ezgiparlak Mommyanne tek avazda kurtul inşallah benimde açılmam 6 cm de kalmıştı mecburi verdiler tabi ben çok çok fazla hissettim acıyı agrıyı bağırıyordum deli gibi ama çoğu insan da hissetmezmiş benim arkadaş 15 saat suni aldı hiç hissetmemiş bende çok farklıydı
eminedlbz Mommyanne Allah yardımcınız olsun süreci paylasirsaniz sevinirim bizimde sonumuz suniye doğru gidiyor 40+3 bizimde 41 e kadar bekliyoruz dedi doktor.
Mommyanne Ezgiparlak Ben bi de sıkıntı olmaz ise epidural alcam.. Arkadasında belki almıstır acı eşiğin baglı tabi birazda
Tuba0701m Epıduralı devlet hastaneleri yapıyormu sız nerde dogum yapıcaksınız saglıcakla gelsın inşallah rabbım bir sancıda kurtarsın cnm❣️
Mommyanne Tospikannesiiiii 1 cm rahim yumuşamış, rahim agzı kısalmış bebek kanala inmiş ama bu kadar sancı yok kasılma var bu şekilde
Mommyanne Tospikannesiiiii Yani yarın gittğimde açıklığım ne olur bilmiyorum şuan kasıklarım adet olcak gibi sızlıyor ve kasılıyorum. Ama direk suni sancı vermıcek doltorum önce ilac vericem dedi o kendi sancını baslatabılır dedi sonrasında suni denicek biraz açıklık baslayınca
Tospikannesiiiii Mommyanne anladım canım bana direk serum başlattı açıklık 4 diye sanırım sonra da dozunu arttıra arttıra serum verdi