Mavisanneeee Canım ilk önce bir şey yoksa sorun yoktur. Emin değilsen başka bir doktora tercih yapabilirsin. Genetik test dediğinden ise yani zaten diğer tarama testleri var onlar da diğer gelişimlere bakılıyor böyle yapıp da kendini üzme. Bende dün ikili test yaptırdım ve verdim bende devlete gittim kendi özelde ki doktorum yoktu mecbur kaldım ve gene ve gene pişman ki ne pişman oldum ultrason cihazı ile karnıma yavaş çok sert değil 4 5 kere vurdu ben hareket etmiyor sanıp ağladım suratsız biriydi sonra bana ağlama bir şey yok dönsün diye bacağı kolu var mı diye baktım dedi işte doktor var, doktor var. Üzülme sonuçları burada bilen anne adayları illa ki vardır onlar da yapmışlardır zamanın da bilirler belki yazarlar 😊