marnus Nazendehanim netten bu oda takımını alıp kurduk. Şifonyeri çok hoşuma gitti. Netteki resmi bu kurunca aynısı oldu
Nazendehanim marnus dolabiniz da var sizin ideal olmuştur ,ben sadece çekmece kullanacağım ya da sifonyer bir kısım da kendi elbise dolabımda olacak ,hangi site acaba ölçüleri nasıl
Egekereminannesi Biz ikea dan almıştık.Açıkcası malzeme kalitesi olarak pek beğenemedik.Dış görüntüsü güzel ama malzeme kalitesi tartışılır 🙃
Nazendehanim Egekereminannesi hadi ya şaşırdım şu an ,Ikea biraz bütçemi aşıyor açıkçası şimdi kaliteli değil diyince rahatladım 😂
Burcubrc08 [](https://) https://cdn.shopify.com/s/files/1/0267/7548/6653/products/20.30.1202.00_1_8a3dfb60-c23b-493f-aa83-9ab0abe8150b_720x.png?v=1603799343 Çilek mocha serisinden bu şifonyeri aldım yerim dar olduğu için. Bunun daha yüksek beş çekmeceli olanı da var daha geniş üç çekmeceli olan da. Dolabı ile birlikte aldım rengi dokusu hoşuma gitti.
Nazendehanim Burcubrc08 bende mocha nin beşiğini aldım ancak sifonyer için bütçem sınırlı yoksa hiç düşünmem direk alırım