HatMus Merhaba Hanımlar Airfryer Fritöz kullananlar hangi marka kullanıyor ve içinde neler yapıyorsunuz? Çok kararsızım yardımcı olun lütfen.
mysweetbabyy HatMus tabanı alüminyum kaplama her psiirdiginizde vücudunuza ağır metal girecek ve vucuttan en zor atılan şey ağır metaller iyi düşünmek lazım
Ceyda76 HatMus ben xıomı nın 3,7 litrelık olanını kullanıyorum yağ koymadan herseyı yapabılıyorum oldukça pratık .mangal bıle yapılıyor geçen hafta palamut yaptık ıkı güne bır patates kızartması soğan halkası filan çalışanlar ıcın mukemmel
Eylulmom_ HatMus ben xiaomi kullanıyorum ve aşırı memnunum herşeyi yapıyorum 3.5 lt ama iki kişiye fazlaca yetiyor ne yapabilirim dersen aklına gelebilecek herşey börek tavuk et fırın yemekleri kızartma ben fırın gibi kullanıyorım yani balık bile yapıyorum yağlı kâğıt kullan altına hiç birşey olmaz
Stoppedstar HatMus Philips xxl kullanıyorum. Her gün kullanıyorum desem yeridir. Sabah biber vs közlüyoruz. Tavuk et yapıyoruz. Bir şey ısıtmak için kullanıyoruz. İnstagramda airfryer lezzetleri diye bi sayfa var. Bakıp fikir edinebilirsiniz. Tarifler de var ürün karşılaştırmalar da.
Daffyy HatMus Xiaomi kullanıyorum iki kişiye gayet yetiyor. Eşim spor yapıyor bende sağlıklı besleniyorum yağ kullanımı kalori açısından harika. Hatta artık tencerede yapınca sevmiyor eti tavuğu sulu ve lezzetli pişiriyor
mervenergiz Meridaily merhaba 🙃 hala memnun musunuz bende almayı düşünüyorum da 4.7 ile 5.5 arasında kaldım
Meridaily mervenergiz merhabalar😊 eveet kesinlikle çook çok memnunum, 5.5 lt gerçekten çok iyi 4.7 nin iç haznesi ne boyutta bilmiyorum hiç. Ama 5.5 lt nin içi heerşeyi alıyor 😊🌼
mervenergiz Meridaily ekranında buhardan dolayı bozulma sıkıntı falan oldu mu 5.5 litrede ekran once 4.7 de yukarda
Mom_merve123 HatMus merhaba ben bilindik markaların dışında onvo marka 8 lt airfryer kullanıyorum ve çok memnunum her gün kullanıyorum ısı ayarı dakika ayarı vs donanımlı ben memnunum gayet geniş içi de A101 den eşim almıştı hatta bu hafta yine geliyormuş