123bebegim Adet olacağım gün leke geldi sonradan öğrendim hamile olduğumu eskiler leke görenlerin erkek çocuğu olduğunu söylerler sizce kızlar 👧
Tubatgn 123bebegim Lekelenme herkeste olmaz. Bende olmadı ve oğlum oluyor. Bunlar hurafe zaten iki olanak var. Ya kızın olacak ya oğlun. Önemli olan sağlıklı olmaları 🤗
Eceninanne 123bebegim bende oldu lekeleme kızıma hamileyken şimdi 2. Gebelik erkek diyor dr lekelenme olmadi
Sevimefealp İki oğlan doğurdum ne leke ne bişe gördüm şimdikine de kız diyolr değişmezse bunda leke gördüm hatta adet oldum sandım