Merhaba kızlar biz 33+5 olduk ve ben artık çok yoruldum. Bu aralar bebeğimi iyi hissediyorum dönmeler etc ama bazi günler çok hareketsiz.
Mesela cuma günü aynısını yaşadım, 2 hafta önce yaşadım ve bugün aynı şekil. Bugün soluma yattım çikolatalar vs yedim ama tık yok ve ara sıra böyle oluyor. Dayanamadım acile gittim NST çekildim herşey yolundaydi ama ben artık çok yoruldum hâlâ da hissedemiyorum😢 yeri daraldı demeyin çünkü 1 gün kıpır kıpır oluyor ondan sonra tık yok. Ben şimdi her seferinde doktora mi gidicem🙃 aynı durumu yaşayan oldumu ne yapabilirim