39+6 haftalık hamileyim ve yarın 40.hafta olcaz ve gece 12 hastane yatış yapvaz suni sancıyla bebegi gelmesini bekliycez son 1 aydır alt tarafımın sol kısmında agrı baskı var doktorumuz bebeğin başı aşağı yerleşmiş dedi bugün saat 5ten berri regli agrısı gibi karıların aralıksız oluyor ama dayanılmayacak gibi değil sizce yalancı sncı mı doğum sncıları yavaştan başladı mı