Arkadaşlar öncelikle merhaba bu hafta itibariyle 37 hafta oldum bir kaç gündür süren baş ağrım dün sağ kulağımın arkasında hissettirdi kendini ve gene dün dilimin sağ kısmında uyuşukluk hiisettim ve yüz felci geçirdiğimi aslında o an anladım çünkü daha önce de geçirmiştim yarın kendime doktora gitmek için randevu aldım ama kortizon kullanmak istemiyorum ve planlı sezeryan olacağım için 10 gün sonra da doğum gerçekleşecek başına böyle bişey gelmiş ve iyileşen ler varmı dileğim doğum olmadan kendimi toparlamış olmam