Benim de ilki normal doğumdu, herkes 2. Normal doğumun daha kolay olduğunu ve hızlı gerçekleştiğini söylüyor bende tedirgin oluyorum sezaryen de kolay bir doğum şekli değil sonuçta birinin öncesi birinin sonrası zor maalesef.. Hayırlısı olsun hakkımızda ne yaşatmamız gerekiyorsa onu yaşıyoruz.