Evet kızlar geçenlerde paylaşmıştım eşim annesinin adını koymak istiyordu sıkıntı şu ki görümcem kaynanam eşimin kuzenleri onların çocukları hep aynı isim olunca istememiştim. Eşimle tartışmıştık bende eylül ismini istiyordum ancak ikisini koyarsa kabul etmiştim yada başka mânâlı isim bulcaktık. Hakkımı helal etmem diyince iki isme razı oldu🤪 fakat kaynanama söyleynce diğer ismi gönülsüzüm diye eklediğimi düşünmüş sanırım ki öyle zaten 🤭 Ben istemiyorum gönülsüz koymayın sizin huzurunuz bozulmasın bana yeter kesinlikle istemiyorum adımı da demiş. Eşimde böyle böyle dedi tabi kendi istediği olmaynca benim istediğimi de kabul etmiyor yeni isim arıyoruz hemde mânası güzel 🥰 Azra, Betül, Tuğçe , Defne isimleri şimdilik düşüncemiz başka güzel yeni isim fikri olan olursa açığım 🥰