-Gr- ilk düşük tehlıkem olduğunda 4 ile 12 hafta arasında kanama ile hastaneye gittim ve bı hafta kadar kahverengi lekelenmem devam etti ondan sonra kesıldı kahverengi akıntı korkulacak bısey degıl ıcerıde bırıken eski kan akıyor progestan da çok işe yarıyor 30 haftalık olduk hala kullanıyorum ben erken doğum rıskınden dolayı ilk 3 ayda düşük riskinden dolayı kullandım vajınal çok daha rahat oluyor kullandıktan sonra yarım saat yerımden kalkmıyorum sonrasında bırıken kahverengi akıntı vs beyaz ılacın tanesı hepsi geri geliyor