İkinci gebelik 38+1. Belirtim yok. Hoş olsa da doğum sancısını ayırt edebilir miyim bilmiyorum. İlkinde suyum gelerek doğuma gitmiştim. Şimdi sürekli kasık ağrım vsr ama sancı 26 çıkıyor en fazla yani yok 😂geceleri vajina ağrısıyla uyanıyorum. Ama yine yok 😂sürekli aşağa baskı hissi. Hele yürürken bebek aşağıdan çıkacak sanıyorum. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah